GYIK2022-09-20T12:40:11+01:00

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan állíthatom be a melegvíz hőmérsékletét vagy ütemezését?2023-12-11T15:58:03+01:00

Melegvíztárolós rendszerek:

                                                                       

A következő funkciók érhetők el az alkalmazásban a melegvíz-tárolóval rendelkező készülékekhez:

  1. Üzemmódok

Az üzemmódok a melegvíz-kezelés képernyőn érhetők el. A felhasználó választhat komfort            , ütemezés vagy Eco módot.

  1. Aktuális hőmérséklet

Az aktuális hőmérséklet megjelenik az alkalmazás melegvíz-kezelő képernyőjén.

  1. Állítsa be a hőmérsékletet

A beállított hőmérséklet megjelenik az alkalmazás melegvíz-kezelő képernyőjén.

  1. Állapot

A melegvíz állapota megjelenik az alkalmazás melegvíz-kezelési képernyőjén, és leírja a HMV primer zóna aktuális állapotát.

A lehetséges állapotok a következők:

  • Készenmlét
  • Kikapcsolt
  • Fűtés
  • Alacsony hőmérséklet

Boost mód: Ez a funkció a melegvíz-kezelés képernyőn érhető el és ez egy ideiglenes vízhőmérséklet-változás. Amennyiben a melegvíz hőmérséklete a kívánt komforthoz képes túl alacsony, ez a funkció lehetővé teszi a melegvíz gyors előállítását. A funkcióhoz tartozó felfűtési idő 30 perc, a beállított hőmérséklet pedig a komfort hőmérséklet.

Kombi kazánok:

                                   

  1. Üzemmódok

Az üzemmódok a melegvíz-kezelés képernyő alján érhetők el. A felhasználó választhat komfort, ütemezés vagy Eco módot.

  1. Állítsa be a hőmérsékletet

A beállított hőmérséklet megjelenik az alkalmazás melegvíz-kezelő képernyőjén.

  1. Ütemezés

A kombi rendszer használati melegvíz ütemezése két opcióból áll: Eco és Komfort. Csak a komfort opció hőmérséklete állítható be a következő tartományon belül:

  • min 45°C – max 65°C.

Ezeken a rendszereken az Eco beállított hőmérséklet megegyezik a komfort beállított hőmérséklettel. A különbség a funkcionalitáson múlik:

  • Az Eco mód azt jelenti, hogy az előfűtés funkció ki van kapcsolva, és a víz csak akkor kezd felmelegedni, ha kinyitják a csapot (10-12 másodperc, amíg a meleg víz elkezd kifolyni).
  • A Komfort üzemmód azt jelenti, hogy az előfűtés funkció be van kapcsolva, és igény esetén azonnal meleg víz folyik ki a csapból.
Melyek az eTwist/eTwistRF és az eTwist alkalmazás/Remeha Home legújabb frissítései?2023-12-11T15:55:13+01:00

A Remeha folyamatosan azon dolgozik, hogy optimalizálja az eTwist felhasználóbarát jellegét és funkcionalitását, hogy Ön minden gond nélkül élvezhesse az optimális kényelmet. Az alábbiakban megtalálja a legújabb eTwist frissítéseket.

Kérjük, vegye figyelembe! Az eTwist termosztátnak online állapotban kell lennie a frissítések fogadásához. Ha a termosztát nincs online állapotban, a frissítések nem telepíthetők.

eTwist RF frissítések

eTwist RF+ Gateway 14

Új frissítések (v2.17.0) | 2022. nov

Hibajavítások (javított problémák)

  • Nem jelenik meg szobahőmérséklet az eTwistben: a beállított hőmérséklet magasabb, mint az aktuális hőmérséklet, de a készülék ki van kapcsolva

eTwist RF

Korábbi frissítések eTwist RF (v2.13.6) | 2022. október

Hibajavítások (javított problémák)

  • Az eTwist összeomlik a fekete képernyőn, és ellenőrizetlen felmelegedést eredményez
  • Az eTwist összeomlik az üdvözlőképernyőn

eTwist frissítések

Új frissítések (v2.17.0) | 2022. nov

Hibajavítások (javított problémák)

  • Az eTwisten lévő tevékenységek nevének megváltoztatása nem lehetséges
  • Nem jelenik meg szobahőmérséklet az eTwistben: a beállított hőmérséklet magasabb, mint az aktuális hőmérséklet, de a készülék ki van kapcsolva

eTwist

Korábbi frissítések (v2.13.6) | 2022. október

Hibajavítások (javított problémák)

  • Az eTwist összeomlik a fekete képernyőn, és ellenőrizetlen felmelegedést eredményez
  • Az eTwist összeomlik az üdvözlőképernyőn

Alkalmazások felhasználóknak

A Remeha folyamatosan dolgozik az eTwist alkalmazás / Remeha Home alkalmazás felhasználóbarátságának és funkcióinak optimalizálásán, hogy Ön gond nélkül élvezhesse az optimális kényelmet. Alább megtalálja a legújabb eTwist alkalmazás/Remeha Home alkalmazás frissítéseket.

Kérjük, vegye figyelembe! Az alkalmazások gyakran automatikusan frissülnek. Ehhez ellenőrizze a telefon beállításait, hogy Önnél is így van-e.

Így aktiválhatja az automatikus frissítéseket.

* Figyelem! Értesítjük azokat az eTwist-felhasználókat, akik áttértek az új platformunkra, hogy tegyenek lépéseket és töltsenek le egy új alkalmazást. Ha nem kapott üzenetet az eTwist alkalmazásban, akkor az eTwist még nem került áttelepítésre, és azt tanácsoljuk, hogy továbbra is használja az eTwist alkalmazást.

További információ itt található.

Támogatott operációs rendszerek és integrációk

Mely eszközök támogatottak?

  • iOS 12-es vagy újabb verziót futtató eszközök
  • Android 7 vagy újabb rendszert futtató eszközök

Milyen integrációk állnak rendelkezésre?

  • IFTTT (keresés a BDR Thermea márkanév alatt) – A Remeha otthoni alkalmazásban az IFTTT már nem támogatott.
  • Google főoldal (holland, angol és német)
  • Alexa (német és angol)

Az eTwist alkalmazás frissítései

Új frissítések (Android és iOS 2.86.0) | 2022. ápr

Általános

  • Módosítja a cím fordítását az áttelepítési üzenetben*

Hibajavítások

  • A kandalló üzemmód láthatósága most a hőmérséklet-szabályozó beállításától függ. A kültéri hőmérséklet szabályozási lehetőségekkel a kandalló üzemmód már nem elérhető.
  • amikor a felhasználó aktív helyet vált, az alkalmazás mindig visszatér a fűtési rendszer képernyőjére.

eTwist alkalmazás

Korábbi frissítések (Android és iOS 2.83.0) | 2022. febr

Hibajavítások (javított problémák)

  • Nincs kapcsolat az újrakapcsolás során.

A Remeha Home alkalmazás frissítései

Új frissítések (v3.38.8) | 2022. nov

Hibajavítások (javított problémák)

  • Összeomlás a Remeha logóval ellátott sárga képernyőn

Korábbi frissítések (v3.38.7) | 2022. nov

Általános

  • 3 óraprogram támogatása
  • Tekintse meg az intenetes külső hőmérsékletet az alkalmazásban
  • Használja az internetes külső hőmérsékletet a fűtési stratégiában (időjárásfüggő szabályozás)
  • A betáplált energia megjelenítése (csak a támogatott eszközök/hőszivattyúk esetén)

Hibajavítások (javított problémák)

  • A felhasználóknak rendszeresen be kell jelentkezniük
  • Minden alkalommal, amikor a felhasználó rákattint az energiafogyasztási blokkra, hibaüzenet jelenik meg: „A grafikon adatok nem állnak rendelkezésre”
  • Alkalmazás, amely többszöri visszajelzést kér a felhasználótól.

Fejlesztések

  • Stabil: Ahol előfordult, hogy szerverproblémákat tapasztalt az eTwist alkalmazásban, ez már a múlté a Remeha Home App esetében. Az alkalmazás egy új rugalmas platformon fut, amely alkalmazkodik a felhasználók számához.
  • Felhasználóbarát: A Remeha Home alkalmazás fejlesztése során nagy figyelmet fordítottunk a kezelhetőség javítására. A funkciók világosan elmagyarázottak, könnyen megtalálhatók és gyorsan beállíthatók.
  • Kezdje el gyorsan: Jelentkezzen be az eTwist alkalmazás felhasználónevével és jelszavával, és minden adatát és beállítását átveszi a Remeha Home. Így gyorsan visszatérhet az útra.

Remeha Home alkalmazás

Hogyan változtathatom meg a jelszavam a Remeha Home alkalmazásban?2023-12-11T15:51:37+01:00

Amikor bejelentkezett:

    1. Érintse meg a „Több” elemet az irányítópult képernyőjén
    2. Kattintson a “Fiók” gombra
    3. Kattintson a „Kijelentkezés” gombra. A következő képernyőn nyomja meg a „Tovább” gombot.
    4.  A következő képernyőn érintse meg az „Elfelejtette a jelszavát?” gombot.
    5. Adja meg e-mail címét, és nyomja meg az „Ellenőrző kód küldése” gombot
    6. Ellenőrizze az e-mailben az ellenőrző kódot és írja be a Remeha Home alkalmazásba (Ellenőrizze a spam mappát is)
    7. Nyomja meg a „Kód ellenőrzése” gombot
    8. Adjon meg egy új jelszót és erősítse meg az új jelszót
    9. Nyomja meg a „Tovább” gombot. Jelszava megváltozott és most már bejelentkezhet az új jelszóval

Ha nincs bejelentkezve:

  1. Amikor megnyitja az alkalmazást, megjelenik egy képernyő, ahol kiválaszthatja, hogy használta-e korábban az eTwist alkalmazást.
  2. Válaszoljon erre a kérdésre „NEM”-el.
  3. A következő képernyőn görgessen lefelé.
  4. Ezután a folytatás helyett nyomja meg a „bejelentkezés” gombot.
  5. A következő képernyőn érintse meg az “Elfelejtette jelszavát?” gombot.
  6. Adja meg e-mail címét, és nyomja meg az „Ellenőrző kód küldése” gombot.
  7. Ellenőrizze az e-mailben az ellenőrző kódot és írja be a Remeha Home alkalmazásba
  8. Nyomja meg a „Kód ellenőrzése” gombot
  9. Adjon meg egy új jelszót, és erősítse meg az új jelszót
  10. Nyomja meg a „Tovább” gombot. Jelszava megváltozott, és most már bejelentkezhet az új jelszóval

A Remeha Home alkalmazás megragadt a sárga kezdőképernyőn?

Kövesse az alábbi lépéseket Androidon:

  1. Nyissa meg a beállítások menüt, és nyomja meg az Alkalmazások gombot.
  2. Válassza ki a Remeha Home alkalmazást.
  3. Ezután nyomja meg a Tárhely gombot.
  4. Itt választhatja az “Adatok törlését”, majd az “Összes adat törlése” parancsot.
  5. Térjen vissza a Remeha Home alkalmazáshoz, és folytathatja

Kövesse ezeket a lépéseket iOS rendszeren

  1. Nyissa meg a Beállításokat
  2. Válassza az Általános lehetőséget
  3. Válassza az iPhone Storage lehetőséget. Ezután lefelé görgetve megtekintheti a különböző alkalmazások áttekintését. Válassza a Remeha Home alkalmazást.
  4. Két különböző lehetőség közül választhat: Tisztítás és alkalmazás eltávolítása.
  5. Válassza a Clean Up (Tisztítás) lehetőséget
  6. Ezután válassza az „Alkalmazás eltávolítása” lehetőséget, és telepítse újra a Remeha Home alkalmazást az Apple Store-ból.
Hogyan állíthatok be óraprogramot a használati melegvízhez?2023-12-11T15:49:48+01:00

Az alkalmazás irányítópultjának képernyőjén kattintson a melegvizes blokkra, és válassza ki a naptár ikont a jobb felső sarokban az ütemezés módosításához. A melegvíz ütemezés ugyanúgy működik, mint a fűtési időprogram.

Mi a különbség az eTwist és a Remeha Home alkalmazás között?2023-12-11T15:41:21+01:00

Itt megtalálhatja az eTwist alkalmazás és a Remeha Home alkalmazás közötti különbségeket a felhasználók és a telepítők számára.

  1. Megkezdtük az eTwist áttelepítését az új platformra azzal a feltétellel, hogy az eTwist alkalmazás helyett a Remeha Home alkalmazást kell használni, mielőtt az eTwist alkalmazáshoz képest minden funkció elérhetővé válik. A Remeha otthoni alkalmazásból jelenleg hiányzó összes beállítás módosítható az eTwisten.
  2. Az eTwist RF csak akkor kerül át az új platformra, ha az eTwist alkalmazás helyett a Remeha Home alkalmazást kell használni 2022 szeptemberében, ha a Remeha Home alkalmazásban elérhetők azok a beállítások, amelyek jelenleg nem érhetők el az eTwist RF termosztáton.
Funkció eTwist app Remeha Home app eTwist eTwist RF Smart start app (Szerelő) Smart service tool app (Szerelő) Remeha Connect
Kézi hőm. beállítás
Fűtési időprg. beállítása
max 3 időprg. beállítása
max 3. időprg. aktiválása
Az időprg.-hoz tartozó hőm. beállítási aktivitások neveinek módosítása 2023
Hűtési időprg. beállítása
Melegvíz időprg. megjelenítése, váltás ECO és Komfort beáll. között
Időprg. beállítása melegvízre és ECO* és Komfort hőm. beállítása
Nyaralás prg. beállítása (Nyaralás kezdő és befejező dátuma)
Nyaralás prg. beállítása (Nyaralási napok száma)
Kandalló üzemmód aktiválása
Fűtési, hűtési és melegvíz energiafogyasztás kijelzése kWh (Nap, hónap,év) 2023
Fűtési, hűtési és melegvíz gázfogyasztás kijelzése m3 (Nap, hónap,év) Nov 2022

Elhalasztva 2023 2. hetéig
energia költségek jelzése 2023
Opentherm kazánoknál a kW érték beállítása az energiafogyasztás kijelzéséhez Nov 2022

Elhalasztva 2023 2. hetéig
Több termosztát párosítása egy fiókhoz
Műszaki info ellenőrzése (pl.sorozatszám, eTwist verzió és App)
Műszaki info ellenőrzése (pl. hőszivattyú, vagy kazán sorozatszám,verzió)
Push értesítések a kazán vagy a hőszivattyú meghibásodása esetén
A kazán vagy hőszivattyú meghibásodásainak története
Víznyomás ellenőrzés
Módosítsa a termosztát hőmérséklet-szabályozási stratégiáját (szobahőmérséklet, külső hőmérséklet alapján vagy automatikus)
Állítsa be az előremenő hőmérsékletet a telepítéshez 2023
Felhasználók hozzáadása az alkalmazáshoz
Csatlakoztasson egynél több felhasználót az eTwist vagy eTwist RF-hez
Törölje a felhasználókat az alkalmazásból vagy az eTwist/eTwist RF-ből
Visszajelzés küldése 2023
Hozzáférés a gyakran ismételt kérdésekhez a Remeha.nl oldalon
Csatlakozás állapota az alkalmazástól a szerverhez vagy a termosztáthoz a kazánhoz vagy a hőszivattyúhoz
Internet külső hőmérséklet 2023
Fűtési görbe változtatás
Indítsa el az automatikus újratöltést Nov 2022

Elhalasztva 2023 2. hetéig
2023
Felmelegítési idő Nov 2022

Elhalasztva 2023 2. hetéig
Widget 2023
* A nyaralás üzemmódban használt hőmérséklet is megegyezik az ECO hőmérséklettel
Milyen jelszót használjak a Remeha Home-ba való bejelentkezéshez?2023-12-11T15:36:04+01:00

A Home alkalmazás első használatakor új jelszót választhat. Ennek nem kell megegyeznie azzal a jelszóval, amelyet az e-Twist alkalmazáshoz használt. Ha az első használat után elfelejtette, melyik jelszót választotta, kattintson az “Elfelejtette jelszavát?” a bejelentkezési képernyőn. Ezután a lépések követésével új jelszót állíthat be.

Hogyan állíthatom be a kW-beállításokat (min. és max. teljesítmény), hogy lássam az energiafogyasztást a Remeha Home alkalmazásban és az eTwistben?2023-12-11T16:03:46+01:00

Ha látni szeretné a fűtés és a melegvíz energiafogyasztását, amikor az eTwist + GTW-16 egy (Remeha vagy más márkájú) opentherm kazánhoz van csatlakoztatva, be kell állítania a fűtés minimális és maximális teljesítményét és a készülék maximális melegvíz teljesítményét (SWW).

Ez az információ a készülék / központi fűtési kazán kézikönyvében található.

Kövesse az alábbi lépéseket az eTwisten:

1. Az eTwisten lépjen a menübe. Tartsa lenyomva a választó gombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről.

2. A menüben kattintson a „Telepítő” gombra.
3. Válassza az „Igen” lehetőséget, és erősítse meg a választást a folytatáshoz.Kérjük, vegye figyelembe!

Amikor megnyitja ezt a képernyőt, a válasz „nem” lesz, a tárcsával válassza ki az „igen”t válaszként. egy nyíl jelenik meg a kiválasztott válaszon.

4. Válassza a „Min. teljesítmény” lehetőséget, és erősítse meg a választást.
5. Forgassa el a forgatógombot a kW-érték kiválasztásához, és erősítse meg a választást.
6. Ismételje meg ugyanezeket a lépéseket a maximális melegvíz-melegítési (SWW) teljesítmény megadásához. (A 4. lépésben módosítania kell a maximális teljesítményt). Válassza ki az SWW teljesítményt, és kövesse ugyanazokat a lépéseket)
A sorozatszám az eszközinformációk alatt található2023-12-11T15:12:01+01:00

A jobb felső sarokban található programmenüben kattintson a “További lehetőségek” elemre, és válassza ki a kandalló funkciót.

Mit látok a Remeha Home energiafogyasztás képernyőjén?2023-12-11T15:10:32+01:00

A napi nézetben 42 napra tekinthet vissza.

Hogyan aktiválhatom a kandalló módot a Remeha Home alkalmazásban?2023-12-06T12:40:06+01:00

Válassza a Kandalló üzemmód beállítása lehetőséget a funkció bekapcsolásához.

Nyissa meg az További beállítások menüt a jobb felső sarokban található három pont kiválasztásával.

A menüből válassza ki a Kandalló üzemmód lehetőséget.

Válassza a Kandalló üzemmód beállítása lehetőséget a funkció bekapcsolásához.

A fűtési zóna képernyőjén most látható, hogy a kandalló mód aktív. Ez az üzemmód mindaddig aktív marad, amíg manuálisan ki nem kapcsolják.

A kandalló üzemmód kikapcsolása a fenti képen látható állapotgomb kiválasztásával történik. Ezt követően egy képernyő jelenik meg az alábbi képként, ahol a  Folytatás megnyomásával kapcsoljuk ki az üzemmódot.

Hogyan állíthatom be a használati víz hőmérsékletét?2023-12-06T11:26:24+01:00

Az alkalmazásban lépjen a “Több” elemre, majd a melegvíz beállításokra. Ebben a menüben állítható be a hőmérséklet a komfort és az Eco programnak megfelelően.

Miért nem tudom beállítani a felfűtési időt a Remeha Home alkalmazásban?2023-12-06T11:24:44+01:00

A Remeha Home alkalmazás nem támogatja a felfűtési idő beállítását, magán az eTwisten módosíthatja a beállításokat.

Ez az eTwist RF-en nem lehetséges, a kazán/hőszivattyú kijelzője segítségével módosíthatja ezt a beállítást. A Remeha Ace platform eszközökön a CP750 paraméter ‘Advanced’ értékre van állítva. A hozzáférés kódja 0012.

Nem látom egyéni tevékenységeimet a Home alkalmazásban, de voltak egyéni tevékenységeim az eTwist alkalmazásban migrációhoz?2023-12-06T11:22:00+01:00

Az egyéni tevékenységeket a Remeha Home alkalmazás nem támogatja, csak a szokásos tevékenységeket támogatja.

Miért nem látom az energiafogyasztási adatokat a Remeha Home alkalmazásban?2023-12-06T11:18:44+01:00

Számos oka lehet annak, hogy nem látja az energiafogyasztást a Remeha Home alkalmazásban. Az alábbiakban felsoroljuk a lehetséges okokat.

  1. Remeha Ace platform eszközök: Ha nem látja a korábbi fogyasztást a Remeha Home alkalmazásban, amely látható volt az Ön számára az eTwist alkalmazásban
  2. Ellenőrizze, hogy létrehozott-e egy fiókot a Remeha Home alkalmazásban ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazásfiókhoz használt. Ha nem, hozzon létre egy új fiókot ugyanazzal az e-mail címmel, és meg kell jelennie a korábbi energiafogyasztásnak.
  3. Ha ugyanazt az e-mail címet használta fiók létrehozásához a Remeha Home alkalmazásban, és nem látja a múltbeli energiahasználatot, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a probléma kivizsgálása érdekében.
  4. Remeha készülékek/központi fűtési kazánok, amelyek nem az ACE platformon működnek (Opentherm készülékek) vagy más márkák/gyártók központi fűtési kazánjai (Opentherm készülékek)
  5. Láttad az energiafogyasztást az eTwist alkalmazásban a migrációhoz?
  6. Ha a válasz nem, az azt jelenti, hogy a KW beállításai nincsenek beállítva az eTwist alkalmazásban vagy az eTwistben. Ez a GYIK megmutatja, hogyan állíthatja be a KW beállításait az eTwist-en.
  7. Ha a válasz igen, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a probléma kivizsgálása érdekében.
Hogyan használhatja az összes családtagom is az alkalmazást?2023-12-06T11:17:24+01:00

Családtagjai fiókot hozhatnak létre a Remeha Home alkalmazásban, és összekapcsolhatják fiókjukat az otthonában lévő eTwisttel.

Az eTwisthez hozzáféréssel rendelkező fiókok listája a “Home management” alatt található tovább menüben.

Miért nem tudom még használni a Remeha Home alkalmazást?2023-12-06T11:15:35+01:00

Jelenleg folyamatban van az összes eTwist termosztát áttelepítése az új platformra, amely a Microsoft bevált technológiáján alapul.

A Remeha Home alkalmazás támogatja az új platformunkon található eTwist termosztátokat. Annak érdekében, hogy ügyfeleink élményét ne zavarja ez a migráció, az eszközöket csoportosan migráljuk.

Kompatibilitás

eTwist verzió Az alkalmazás kompatibilis ezzel a verzióval App letöltése
eTwist verzió 1.93.15 vagy korábbi eTwist app 2.XX.XX vagy korábbi Android
iOS
eTwist verzió 2.5.3 vagy korábbi Remeha Home app 3.XX.XX Android
iOS

Az eTwist migrációs tervünk lépcsőzetes megközelítést tartalmaz:

  1. csoport:
  2. Azok az ügyfelek, akik 16-os átjáróval (7648242) rendelkező eTwist-et csatlakoztattak egy központi fűtési kazánhoz (OpenTherm kazán a Remeha vagy más márkáktól)
  3. Azok az ügyfelek, akik 1 eTwistet csatlakoztattak a fiókjukhoz, először áttelepítésre kerülnek
  4. csoport:
  5. Azok az ügyfelek, akik egy eTwist-et (7672429) csatlakoztattak egy központi fűtési kazánhoz az Ace platformon.
  6. Azok az ügyfelek, akiknek több eTwistje van egy fiókhoz*
  7. csoport:
  8. Azok az ügyfelek, akik egy eTwist-et kapcsoltak egy hőszivattyúhoz, és egy fiókhoz egy vagy több eTwist is kapcsolódik
  9. eTwist RF-vel (7706406 és 7706407) rendelkező ügyfelek
  10. Olyan integrációkat használó ügyfelek, mint a Google asszisztens (Google Home) és az Alexa

*Egyes ügyfelek vagy telepítők különböző helyeken/telepítéseken rendelkeznek eTwist termosztáttal.

A helyszínt/telepítést az eTwist termosztátok határozzák meg, amelyek különböző eszközökhöz vannak csatlakoztatva (például központi fűtőkazán vagy hőszivattyú)

Mi lesz az eddigi fogyasztási adataimmal a migráció után?2023-12-06T11:07:36+01:00

A korábbi energiafogyasztási adatok (fűtés, hűtés és melegvíz) láthatók a Remeha Home alkalmazásban.

Figyelem! Használja ugyanazt az e-mail címet a Remeha Home alkalmazás létrehozásához, amelyet az eTwist alkalmazáshoz használt! Ha a felhasználó nem ugyanazt az e-mail címet használja a fiók létrehozásához a Remeha Home alkalmazásban, az előzmény adatokat nem lehet lekérni.

Az eTwist melyik verzióját támogatja a Remeha Home alkalmazás?2023-12-06T11:05:24+01:00

Használja az eTwist alkalmazást, ha az eTwist verziója 1.93.15 vagy régebbi.

Az eTwist alkalmazásban értesítést kap, ha az eTwist készen áll a Remeha Home alkalmazás használatára.

eTwist verzió Az alkalmazás kompatibilis ezzel a verzióval App letöltése
eTwist verzió 1.93.15 vagy korábbi eTwist app 2.XX.XX Android
iOS
eTwist verzió 2.5.3 vagy korábbi Remeha Home app 3.XX.XX Android
iO
Hogyan használhatom ugyanazt a Remeha Home fiókot több eszközön (okostelefonon és/vagy táblagépen)?2023-12-06T11:00:22+01:00

1. lépés – Lépjen ki teljesen az alkalmazásból

Zárja be az alkalmazás IOS-ét kezdőlap gomb nélkül:

  1. Húzza felfelé az ujját a képernyő aljáról, és álljon meg a képernyő felénél. A futó alkalmazások mostantól láthatók lesznek.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra a Remeha Home alkalmazás megkereséséhez.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához vagy

Zárja be az alkalmazás IOS-ét az otthoni gombbal:

  1. Nyomja meg kétszer gyorsan a „kezdőlap gombot” az aktív alkalmazások áttekintéséhez.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra a Remeha Home alkalmazás megkereséséhez.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához.

Lépjen ki az Androidból

  1. Kattintson a képernyő bal alsó sarkára, általában 3 függőleges csík vagy egy négyzet van itt.
  2. Lapozzon jobbra vagy balra, hogy megtalálja a kilépni kívánt Remeha Home alkalmazást.
  3. Húzza felfelé a Remeha Home alkalmazás előnézetét az alkalmazás leállításához.

2. lépés – Nyissa meg újra az Otthon alkalmazást

  1. Most egy képernyőt kap, ahol kiválaszthatja, hogy korábban használta-e az eTwist alkalmazást.
  2. Válaszoljon erre a kérdésre „Nem” -mel.

4. lépés – jelentkezzen be újra

  1. Görgessen lejjebb
  2. Ezután kattintson a „Bejelentkezés” gombra a folytatás helyett.

5. lépés – Használja meglévő bejelentkezési adatait

  1. Ezután adja meg jelenlegi Remeha Home fiókjának e-mail címét és jelszavát.
  2. Majd jelentkezzen be.

Az alkalmazás már nem látja az eTwist/eTwist RF-emet, hogyan csatlakozhatok újra?2023-12-06T10:51:19+01:00

A képernyő frissítésével az alkalmazás újra megpróbál csatlakozni a szerverhez. A képernyő frissítéséhez húzza lefelé a képernyőt, amíg meg nem látja az ikont az alábbi képen felül.

Hogyan aktiválhatom a szabadság üzemmódot a Remeha Home alkalmazásban?2023-12-06T10:43:47+01:00

Válassza ki az alkalmazás főképernyőjén azt a fűtési zónát, amin a szabadság üzemmódot bekapcsolni szeretné.

Nyissa meg az További beállítások menüt a jobb felső sarokban található három pont kiválasztásával.

A menüből válassza ki a Szabadság üzemmód lehetőséget.

Állítsa be a szabadság indulási és érkezési dátumát. Válassza ki az Távozás vagy a Visszaérkezés szót a dátum beállításához. Ha a dátumok helyesen vannak beállítva, válassza a Szabadság üzemmód beállítása lehetőséget a képernyő alján.

Amíg a Szabadság üzemmód aktív, ez látható lesz a kezdőképernyőn.

A Szabadság üzemmód megváltoztatásához, vagy korábbi leállításához válassza ki a Szabadság üzemmód be gombot (a fenti képen látható). Ezután állítsa be a dátumokat, vagy válassza a  Szabadság üzemmód leállítása lehetőséget.

Miután kiválasztotta a Szabadság üzemmód leállítása lehetőséget, megjelenik egy képernyő, amely arra kéri, hogy erősítse meg az üzemmód kikapcsolását. Válassza a Folytatás lehetőséget az üzemmód kikapcsolásához.

Hogyan használhatom az automatikus utántöltő eszközt a Home alkalmazásban?2023-12-06T10:02:26+01:00

Az automatikus feltöltő berendezést a telepítő aktiválta a készülékben.

  • A funkció ki van kapcsolva: ez látható az alkalmazásban a Több menü – Beállítások menü – Víznyomás menüben.
  • A funkció manuálisra van állítva: akkor az alkalmazásban Több menü – Beállítások menü – Víznyomás menüben láthatja az utántöltés aktiválásának lehetőségét és a víznyomást. Ha újratöltésre van szükség, egy push üzenetet kap.
  • A funkció automatikusra van állítva: nem léphet be a víznyomás-beállítási menüjébe.
Hogyan állíthatom be a felfűtési időt/előfűtést a Home alkalmazáson keresztül?2023-12-06T10:00:43+01:00

A felfűtési idő / előfűtés arra szolgál, hogy a programozott idő előtt megkezdje a lakás felfűtését, így a kívánt hőmérsékletet akkorra éri el, amikorra a fűtési programban a hőmérsékletet beállították.

A felfűtési idő a Home alkalmazáson keresztül aktiválható az alkalmazás megnyitásával. Ezután lépjen a “Több”, majd a “Beállítások” menübe, és lépjen az “Előmelegítés” menübel. A kívánt helyiségre kattintva egy zöld pipa jelenik meg. Amikor ez a zöld pipa megjelenik, az előmelegítés funkció aktiválódik. A felfűtési idő alapértelmezetten 60 perc.

Ha módosítani szeretné a maximális felfűtési időt, ezt megteheti az eTwisten. Lásd: “Hogyan változtathatom meg a felfűtési időt az eTwisten?“

Hogyan változtathatom meg a felfűtési időt az eTwist-en?2023-12-06T09:58:44+01:00
  • Nyissa meg a főmenüt.
  • Válassza a Beállítások lehetőséget.
  • Válassza a “Előfűtés” lehetőséget.
  • Forgassa el a forgatógombot az előfűtési idő beállításához.
  • Erősítse meg a választást.

Fontos: Ha a tárcsát 0 percre fordítja, a előfűtési idő funkció kikapcsol.

Beállíthatom az energiafogyasztásomat kWh helyett m3-be is?2023-12-06T09:57:12+01:00

Az energiafogyasztás m3-ben történő megjelenítése lehetséges. Energiafogyasztása a Home alkalmazáson keresztül m3-ben is megjeleníthető. Ezt az alkalmazás megnyitásával teheti meg. Ezután lépjen a “Több” oldalra, majd a “Beállítások” és itt lépjen az “Energiafogyasztás” menübe.  Itt kattintson a m3-re. Lehetőség van a gázfogyasztás számítás testreszabására.

Az eTwist lefagyott egy fekete képernyőn, mit tegyek?2023-12-06T09:51:48+01:00

Ha 20 másodpercre kihúzza a kazánt a konnektorból, visszaállíthatja a kijelzést az eTwist készülékén.

Ezután csatlakoztassa ismét a készülékét a hálózathoz és a kazán újraindítja az eTwist-et.

Akár néhány percig is eltarthat, amíg az eTwist újrindul, de ezután újra létrejön a kapcsolat az eTwist és a kazán között. Az alkalmazás újra működni fog.

Ha nem járt sikerrel, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz további segítségért. Remeha home

Hogyan köthetem össze a Remeha Home alkalmazást az eTwist/eTwist RF termosztáttal?2023-12-06T09:18:50+01:00

Az eTwist/eTwist RF és a Remeha Home alkalmazás összekapcsolásához kövesse az alábbi lépéseket:

  • Az 5. lépésben megmutatjuk a regisztrációs folyamatok közötti különbséget:
    • Új felhasználó (5A: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást)
    • Meglévő felhasználó (5B: a Remeha Home alkalmazás olyan felhasználója, aki korábban az eTwist alkalmazás felhasználója volt a migráció előtt)
Lépés Leírás Ábra
1 Lépjen az eTwist/etwist RF menüjébe. Tartsa lenyomva a választógombot 1 másodpercnél rövidebb ideig:

• A főmenü megnyitása a kezdőképernyőről.

2 Válassza ki a “Beállítások” menüpontot
3 A Beállítások menüben válassza ki a “Eszköz vagy szolgáltatás regisztrálása” menüpontot
4 Az eTwist/eTwist RF ezután egy QR-kódot és egy regisztrációs kódot jelenít meg.

A következő lépésekben megmutatjuk, hogyan kell megadni a regisztrációs kódot vagy beolvasni a QR-kódot a Remeha Home alkalmazásban.

5A Ha Ön új eTwist/eTwist RF felhasználó, aki korábban nem használta az eTwist alkalmazást, bejelentkezéskor első lépésként párosítania kell az eTwist/eTwist RF-et.

A jobb oldali képernyő azonnal megjelenik a bejelentkezés után, kattintson az „Kezdés” gombra a regisztrációs folyamat elindításához.

Közvetlenül e lépés után folytassa a 7. lépéssel.

5B Ha Ön az eTwist alkalmazás felhasználója volt és összekapcsolta a termosztátot az eTwist alkalmazással, akkor ezt nem kell újra megtennie a Home alkalmazásban.

A termosztát akkor látható az alkalmazásban, amikor létrehoz egy fiókot a Remeha Home aszámára ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazás fiókjához használt.

Kövesse az alábbi lépéseket egy másik lakásban lévő új eTwist/eTwist RF , saját fiókhoz való kapcsolásához:

A Remeha Home alkalmazásban lépjen az irányítópult képernyőjének alján látható „Több” menübe.

6 Nyomja meg a “”Új lakás”  ikont

7 Nyomja meg a „Termosztát beállítása” gombot
8 Írja be az eTwist/eTwist RF-en látható regisztrációs kódot, vagy olvassa be a QR-kódot
9 Alkalmazása most össze van kapcsolva az eTwist/eTwist RF-vel és a termosztátot távolról is működtetheti a Remeha Home alkalmazáson keresztül.

Milyen a komfortérzetem hőszivattyúval?2022-05-24T10:17:17+01:00

Hasonló komfort érhető el, mint egy központi kazánnal, azonban a szabályozási viselkedés eltérő; A hőmérséklet olyan ütemű emelése, mint egy kazán esetében, nem lehetséges. Ezért fontos, hogy a beállított hőmérséklet értéket csak kismértékben, fokozatosan változtassuk.

Télen is működik a hőszivattyú?2022-05-24T10:18:12+01:00

A hőszivattyúk téli időszakban is probléma mentesen fűtenek és készítik a használati melegvizet, azonban teljesítményük a külső hőmérséklet esésekor valamelyest csökkent. Minden hőszivattyúnk rendelkezik egy kiegészítő fűtés funkcióval, amely a leghidegebb időszakban szükség esetén segíti, kiegészíti a működést, illetve biztonsági tartalékot is képez a rendszerben. Az elektromos változatú beltérikben két fokozatú elektromos kiegészítő fűtés van beépítve, a hibrid beltéri egység változatok pedig vízoldalon vannak előkészítve egy külső fűtési vízkör, például kazános kör fogadására.

Több eTwist termosztátot is vezérelhetek egy eTwist mobil alkalmazással?2022-05-24T10:18:59+01:00

Igen, ez lehetséges. Egy mobil alkalmazással több eTwist fali egységet is vezérelhet.

Az eTwist kijelzi a karbantartási üzenetet?2022-05-24T10:20:01+01:00

Igen, az eTwist jelzi, ha karbantartásra van szükség a kazánon, illetve hőszivattyún.

Az eTwist automatikusan átvált a nyári időszámításról télire és fordítva?2023-01-04T07:08:17+01:00

Igen; feltéve, hogy az eTwist csatlakozik az internethez. Az idő így automatikusan szinkronizálódik.

Hogyan csatlakoztathatom az eTwist-emet a Google Home-hoz?2022-04-26T09:39:04+01:00

Az eTwist hanggal történő vezérléséhez kövesse az alábbi lépéseket a beállításához.

  1. Nyissa meg a Google Home alkalmazást, és válassza a „Kezdés” lehetőséget.
  2. Válassza ki Google-fiókját (csak akkor szükséges, ha egynél több Google-fiókja van)
  3. A „Működik a Google-lal” címsor alatt válassza a „Beállított már valamit?
  4. A következő képernyőn keresse meg az eTwist kifejezést
  5. Ekkor át lesz irányítva a BDR Connection webhelyére. Jelentkezzen be eTwist fiókjával
  6. Miután megerősítette, hogy létrejött a kapcsolat, válassza a „vissza a Google kezdőlapra” lehetőséget.
  7. A Google Home alkalmazásban az eTwist a „kapcsolt eszközök” alatt található.
  8. Válassza ki az eTwist ikont. Ezután látni fogja az eTwist hőmérsékletét. Ez azt jelenti, hogy mostantól a Google Home segítségével vezérelheti az eTwist-et
Működni fog az eTwist internet nélkül is?2022-04-26T09:38:49+01:00

Az eTwist termosztát internetkapcsolat nélkül is használható. Az alkalmazás azonban nem használható az eTwist távoli vezérlésére az eTwist és az internethez csatlakoztatott mobileszköz nélkül.

Ha a WiFi kapcsolat megszakad, változtathatom a hőmérsékletet?2022-04-26T09:38:36+01:00

Igen, ha a WiFi kapcsolat megszakad, használhatja az eTwist termosztátot. Minden funkció, például az óraprogram elérhető itt.

Mit jelent az időjárásfüggő szabályozás?2022-04-26T09:38:21+01:00

Az időjárásfüggő szabályozással nem a szobahőmérséklet, hanem a külső hőmérséklet alapján szabályozza a házban a hőt. Ily módon termosztatikus szelepekkel külön szabályozhatja a ház helyiségeinek hőmérsékletét.

Milyen készülék a hibrid hőszivattyú?2022-05-24T10:21:51+01:00

A hibrid kivitelű hőszivattyúk egy külső hőtermelővel, leggyakrabban egy kondenzációs kazánnal működnek együtt.

Az úgynevezett „H” kivitelű hibrid hőszivattyú beltéri egység, amennyiben nem képes megfelelő intenzitással ellátni hőszivattyús üzemben a fűtési- illetve melegvíz igényeket, „segítséget” kér a vele összekapcsolt gázkészüléktől, amely rásegít a fűtési rendszerre. Így már könnyedén eléri a beállított fűtővíz értékét.

Mi az a hőszivattyú?2022-05-24T10:22:19+01:00

A hőszivattyú a környezetéből származó energiát egy épület számára hasznos hővé alakítja. A természetes energiaforrás elsősorban a külső levegő vagy a talaj. Az energia hasznosítása és épületbe juttatása a hűtőszekrény működési elvéhez hasonlóan történik. A hűtőszekrényben zajló körfolyamatot csak hűtésre használjuk, elvonjuk belülről a hőt és a helyiség levegőjének átadjuk. Hőszivattyúk esetén nyáron hűtési-, télen – a körfolyamatot megfordítva – pedig fűtési energiát biztosíthatunk az épületen belüli hőleadók, például padló vagy mennyezet hűtés/fűtés számára.

Hőszivattyúval is tudok hűteni?2022-05-24T10:22:51+01:00

A legtöbb hőszivattyú képes hűtési üzemre is, megfelelő felszereltség esetén. A hűtéshez szükséges továbbá az épületben egy arra megfelelő hőleadói rendszer is, mint például mennyezet- vagy falhűtés, ventilátoros konvektorok (fan-coilok). Hagyományos radiátoros fűtések és csőhálózatok nem alkalmasak hűtésre. További lehetőségekről érdeklődjön a gépészeti rendszer tervezőjénél vagy kivitelezőjénél.

Mekkora zajt bocsájt ki egy hőszivattyú?2022-05-24T10:23:55+01:00

A levegő-víz hőszivattyúk kültérben elhelyezett ventilátoros egységgel rendelkeznek, melyben megtalálható a körfolyamat működését biztosító kompresszor egység is. A berendezés terhelési állapottól függően változó erősségű zajt bocsát ki a környezet felé, rezgést vihet át a tartószerkezetére. Telepítéskor figyelni kell ezen hatásokra, hogy a környezet elvárásainak megfeleljenek. A Remeha hőszivattyúk rendkívül csendesek, az egység hangja átlagos terhelésnél egy városi környezet alapzajánál nem hangosabb, de csendesebb lakóövezetek számára is megfelelő lehetőséget biztosít. Egy külön funkció segítségével időzíthető akár egy még alacsonyabb zajszintű, például éjszakai működés is.

Mennyire hatékony egy hőszivattyú? Mi az a COP-érték?2022-05-24T10:24:33+01:00

A hőszivattyú pillanatnyi fűtési hatásfokát a COP érték (fűtési teljesítménytényező) jellemzi, mely minél magasabb, annál hatékonyabb a készülékünk. A COP érték az aktuálisan leadott hőenergia és a felhasznált villamos energia aránya. Ez folyamatosan változik a külső és belső hőmérsékletek függvényében. Ha például a COP érték 4, akkor éppen 1 egységnyi elektromos energiából 4 egységnyi fűtési hőenergiát készít a hőszivattyú. Például egy Mercuria 8 kW-os hőszivattyú COP értéke 4,34 +7 C fokos külső hőmérsékleten, 35 C fokos előremenő fűtési vízhőmérséklet mellett (A+7/W35). Összehasonlításként egy elektromos fűtőtest 1 egységi elektromos energiából nagyjából 1 egységnyi hőenergiát készít, tehát a COP értéke 1. Ez akár 4-szeres fogyasztást is jelenthet egy hőszivattyúhoz képest.

Milyen karbantartást igényel egy hőszivattyú?2022-05-24T10:25:14+01:00

Egy hagyományos kazános fűtéshez képest a hőszivattyú esetén a belső gépészeti rendszer mellett számolni kell a kültéri egység rendszeres karbantartási-, tisztítási igényével is, azonban elmarad a kéménnyel kapcsolatos ellenőrzési kötelezettség. Éves minimum egyszeri alkalommal gondoskodni kell a készülék légoldali, vízoldali és elektromos szempontból történő ellenőrzéséről egy szakcég bevonásával, ahhoz, hogy a készülék teljesítménye és élettartama hosszú ideig garantálható legyen. A karbantartások gyakorisága légszennyezettségtől, éves üzemidőtől függően gyakoribb is lehet. Egy hibrid hőszivattyú rendszer esetén természetesen számolni kell a kazán egyidejű karbantartásával is.

Milyen kivitelű hőszivattyút alkalmazzunk épületünkhöz?2022-05-24T10:26:05+01:00
  • 2006 előtt épült, szigeteletlen épületek hagyományos fűtési hőleadókkal (radiátorral): Hibrid kivitelű hőszivattyú
  • 2006-2018 között épült, szigetelt, korszerűsített családi házak és társasházak hagyományos (radiátor) fűtéssel és kisebb használati melegvíztárolóval: Hibrid kivitelű hőszivattyú
  • 2006-2018 között épült, szigetelt, korszerűsített családi házak nagy felületű (padló, mennyezet, fal) fűtési hőleadókkal, nagyobb melegvíz tartállyal: Elektromos kivitelű hőszivattyú
  • 2018 után épült korszerű családi házak, közel nulla energiafelhasználással nagy felületű (padló, mennyezet, fal és radiátoros) fűtési hőleadókkal, nagyobb melegvíz tartállyal: Elektromos kivitelű hőszivattyú
  • 2018 után épült korszerű társasházak, közel nulla energiafelhasználással nagy felületű (padló, mennyezet, fal és radiátoros) fűtési hőleadókkal, nagyobb melegvíz tartállyal: Elektromos vagy Hibrid kivitelű hőszivattyú
Mire kell figyelni a hőszivattyú beszerelésénél?2022-05-24T10:28:46+01:00

Épületi adottságok:

  • Az épület szigetelésének mértéke.
  • A beltéri egység (beleértve a puffertartályt, ha van), a kültéri egység és a hűtőközegcsövek telepíthetősége (hely és súly).
  • A kültéri egység zajszintje.

Fűtési – hűtési rendszer

  • Alkalmas alacsony hőmérsékletű fűtésre?
  • Ha hűtést is kialakítanak, a csőhálózatnak is alkalmasnak kell lennie erre.

Melegvíz igény

  • Mindig terveztesse meg a szükséges melegvíz-tároló térfogatát. Hőszivattyúk esetében a tárolt térfogat igény jóval nagyobb, mint kazános rendszernél.

Elektromos oldali kiépítés

  • Megfelelő mérőhely és elektromos csatlakozási teljesítmény igénylése, kiépítése
  • Szükséges elektromos betáplálások, biztosítékok kiépítése kültéri és beltéri egység számára
  • 3 fázisú hálózat rendelkezésre áll-e a jobb fáziselosztás miatt?
  • „H” típusú kedvezményes áramtarifa igénylése a helyi szolgáltatótól (valamennyi Remeha hőszivattyúhoz lehetséges)
Milyen szempontokra kell figyelni a hőszivattyúnál a megfelelő zajszint eléréséhez?2022-05-24T10:29:25+01:00
  1. Egy optimálisra választott méretű hőszivattyú az év nagy részében részterhelésen, kisebb átlagos zaj mellett üzemel. Az alulméretezett levegő-víz hőszivattyúk folyamatosan nagyobb zajt termelnek, míg a túlméretezett készülékek folyamatos ki-be kapcsolási üzeme okoz többlet zajhatást.
  2. Alacsonyabb vízhőfok igények esetén alacsonyabb lesz az átlag zajhatás is, a használati melegvízkészítési- és a téli leolvasztási ciklusok rövidebb időre fokozhatják a zajt.
  3. A különböző hőszivattyúk hangteljesítményszintjeit azonos működési feltételek mellett, azonos szabvány alapján mérve kell összevetni. Figyelni kell, hogy milyen távolságra vannak megadva például a hangnyomásszint értékek. A távolság növekedésével a zajszint jelentősen csökken.
  4. Levegő-víz hőszivattyú esetén a kültéri egység elhelyezésénél figyelni kell a nyílászáróktól, határoló szerkezetektől, telekhatártól való megfelelő távolságra is. Például a körbe vevő falfelületek visszaverik és fokozzák a zajhatást.
  5. Gondoskodni kell a megfelelő rezgés leválasztásról a készülék, a csővezeték, a tartószerkezet és az épület között. Nagyobb berendezést célszerű az épülettől független saját lábazatra elhelyezni.
  6. A hőszivattyú megfelelő felszereltséggel alacsonyabb zajszintű üzemmódban is üzemeltethető, beállított időszakban. További csökkentés érhető el kültéri hangelnyelő burkolat elhelyezésével.
Mi történik, ha a hőszivattyú teljesítménye túl kicsi?2022-05-24T10:30:48+01:00

Teljesen elektromos hőszivattyú

  • Az energiaszámla emelkedhet, mert az elektromos tartalék fűtőelemek a hőszivattyúban gyakran bekapcsolnak.
  • A kiegészítő fűtőelemek teljesítményétől függően a komfortos működés nem minden esetben garantálható.

Hibrid hőszivattyú

  • Éves szinten kevesebb a kihasználható hőszivattyús időszak, kevés a hatékony részterheléses üzem.
  • A hűtésre nem lesz elégséges teljesítmény.
  • A komfortérzetet ez nem befolyásolja, de az optimális megtakarítás sem érhető így el.
Mi történik, ha a hőszivattyú túl nagy teljesítményű?2022-05-24T10:31:39+01:00
  • A hőszivattyú gyakrabban kapcsol be és ki, ami élettartam csökkenéshez és többlet zajhatáshoz vezethet. Egy nagyobb puffertartály ezt részben kompenzálni tudja.
  • A beruházási és működési költségek szükségtelen növekedéséhez vezethet. Hibrid kazános rendszer esetén az optimálisnál nagyobb hőszivattyú már nem hoz többlet megtakarítást.
Mi az a monoblokk hőszivattyú?2022-04-26T09:34:00+01:00

Hőszivattyúk, amelyekben a teljes hűtőkör be van építve a kültéri egységbe. Ennek előnye, hogy nem kell hűtőközeg csöveket beépíteni (de víz/glikol csöveket igen), és a hűtőközeg-tartalom kisebb, mint egy osztott egységnél.

Mit csinál a szervizes karbantartás közben?2022-04-26T09:33:44+01:00

A készülékhez mellékelt műszaki dokumentációban megtalálja azokat a munkákat, amelyeket a szerelőnek a karbantartási ellenőrzés során el kell végeznie. A készülékéhez tartozó megfelelő dokumentációt a  dokumentáció részben találja.

Kérjük, vegye figyelembe: a műszaki dokumentáció csak minősített telepítők számára készült. Végfelhasználóként soha nem javasolt, hogy saját maga végezzen munkát a Rehema termékeken. Sem a Remeha, sem a telepítő nem vállal felelősséget az ebből eredő károkért.

Hogyan karbantarthatom a kazánomat?2022-04-26T09:33:23+01:00

A kazán kiváló állapotban tartása érdekében karbantartásra van szükség. Irányelvként javasoljuk, hogy rendszeresen végeztessen karbantartást.

Az időszakos karbantartás során a telepítő ellenőrzi a központi fűtés kazán biztonságos működését, méri a 02 értéket a füstgáz elvezetőben, kitisztítja a készüléket, kicseréli a hibás és kopó alkatrészeket és ellenőrzi a radiátorok működését és a melegvíz szállítását.

Mi az ideális éjszakai hőmérséklet a fűtéshez?2022-04-26T09:33:03+01:00

A szigeteléstől és a ház korától függően hasznos tippek és irányelvek találhatók a legjobb éjszakai hőmérséklethez.

Télen sok hőt használsz. Ezért fontos megérteni, hogyan kell okosan használni a fűtést akár éjszaka is. Így hőt és pénzt takarít meg. Sőt, hozzájárulsz a kövületmentes élet lehetőségéhez.
Gyakran nincs szükség éjszakai fűtésre. Ezért éjszaka csökkentheti a fűtést.

  • Ha Remeha kombi kazánja van, akkor a nappalihoz képest körülbelül három-öt fokkal alacsonyabb hőmérsékletet állíthat be. Ez a kazán fűtési idejétől függ. Így megtakaríthatja energiaszámláját.
  • Ha alacsony hőmérsékletű padlófűtést használ, otthonának reggelente tovább tart a fűtés. Éppen ezért jobb, ha csak két fokkal csökkentjük az éjszakai fűtést, öt fokkal biztosan nem.
  • Ha egyéni hőszivattyúval rendelkezik, javasoljuk, hogy állandó hőmérsékletet tartson, és ne állítsa be.

A központi fűtési rendszer felfűtési ideje határozza meg az éjszakai csökkentés mértékét. Minél tovább tart, amíg a nappali újra felmelegszik, annál kevésbé kell csökkenteni.

Az intelligens termosztáttal előre beállíthatja, hogy milyen meleg legyen otthonában és mikor.  Ez kényelmes, energiát és pénzt takarít meg.

Miért tart sokáig, amíg felmelegszik az otthonom?2022-04-26T09:32:35+01:00

A ház hőmérsékletének felmelegedéséhez szükséges idő számos dologtól függ. Az élethelyzet, a központi fűtés kazán és a termosztát teljesítménye. Ennek eredményeként a fűtés néha lassan melegszik fel. Átlagosan egy órát is igénybe vehet fokonkénti hőmérsékletkülönbség.

Miért nem működik a kazán?2022-04-26T09:32:20+01:00

Ellenőrizze, hogy a kazán be van-e kapcsolva, és hogy a termosztát beállításai megfelelőek-e. Ezután nézze meg a kazán használati útmutatójában található hibatáblázatot, és kövesse az utasításokat. Ha nem tudja könnyen megoldani a problémát, forduljon a szervizeséhez.

A kijelzőn hibakód jelenik meg, mit tehetek?2022-04-26T09:32:03+01:00

Lehet, hogy saját maga is meg tudja oldani a problémát. Ehhez tekintse meg a mellékelt felhasználói kézikönyv hibatáblázatát. Egyes meghibásodásokat azonban nem lehet saját kezűleg elhárítani. Ebben az esetben javasoljuk, hogy forduljon a szervizeséhez. Aki a helyszínen meg tudja állapítani a meghibásodás okát, és szükség esetén orvosolja a problémát.

Miért tart olyan sokáig, amíg a használati melegvíz felforrósodik?2022-05-17T08:42:35+01:00

Ennek köze lehet a cső hosszához, átmérőjéhez és a telepítés szigeteléséhez. Ezt a telepítő ellenőrizheti. Minden rendben? Ezután ellenőrizze a kazán melegen tartási funkcióját. Ez azt jelenti, hogy a készülék naponta többször felmelegíti a vizet, így Ön gyorsabban élvezheti a forró vizet. Amikor az öko funkció be van kapcsolva, ez a melegen tartás funkció teljesen vagy részben kikapcsol. Ez gazdaságosabb a fogyasztásban, de biztosíthatja, hogy egy kicsit tovább tartson, amíg a víz felmelegszik.

Mikor és hogyan kell feltölteni a központi fűtési rendszeremet?2022-04-26T09:31:26+01:00

Ha a radiátorok nem, vagy csak részben melegednek fel, és nem jön ki levegő a légtelenítés során, akkor előfordulhat, hogy a központi fűtés rendszerének víznyomása túl alacsony. A víznyomás leolvasható a víznyomásmérőről. Ha a víznyomás túl alacsony (1,5 bar alatt), akkor a berendezést fel kell tölteni. Ennek módját elolvashatja központi fűtési kazánja kézikönyvében. Ha még így sem sikerül, forduljon a telepítőhöz.

Van kandallóm, így a többi szobában már nem melegszik. Mit tehetek?2022-04-26T09:31:08+01:00

Ha a kandalló vagy a kályha ugyanabban a helyiségben van, mint a termosztát, akkor a kandallónak köszönhetően a kívánt hőmérséklet érhető el. Emiatt a központi fűtési kazán nem működik tovább, és a többi helyiség sem lesz fűtve. Ha ez a helyzet, három megoldás közül választhat:

  • Kandalló funkció
    Ez a funkció  az iSense termosztáton kapcsolható be. A nyitott kandalló funkció bekapcsolásakor a központi fűtés az utoljára mért központi fűtési vízhőmérsékleten tovább ég, és az aktuális szobahőmérsékletet a rendszer többé nem veszi figyelembe. Ezután a termosztatikus szelepekkel egyedileg szabályozhatja a helyiségeket.
  • Időjárásfüggő szabályozás
    Az időjárásfüggő szabályozással nem a szobahőmérséklet, hanem a külső hőmérséklet alapján szabályozza a házban a hőmérsékletet.
  • Mobil termosztát
    Kínálatunkban vannak olyan termosztátok is, amelyeket nem kell falra szerelni. Az iSense RF egy vezeték nélküli termosztát, amelyet magával vihet abba a helyiségbe, amelynek hőmérsékletét szabályozni kívánja
A hőszivattyú nagy zajt ad?2022-04-26T09:30:45+01:00

Jó tervezéssel és elrendezéssel a zajszennyezés megelőzhető. Különleges esetekben további hang csillapítok beépítése is lehetségesek. A hőszivattyúkról itt olvashat bővebben.

Működni fog az eTwist internet nélkül is?2022-04-26T09:30:25+01:00

Az eTwist termosztát internetkapcsolat nélkül is használható. Az alkalmazás azonban nem használható az eTwist távoli vezérlésére az eTwist és az internethez csatlakoztatott mobileszköz nélkül.

Hol találom az eTwist QR-kódot?2022-04-26T09:30:06+01:00

A termosztáton lépjen a Beállítások > eszköz vagy szolgáltatás regisztrálása menüpontra a főmenüben. Írja be a regisztrációs kódot az alkalmazásba, vagy olvassa be a QR-kódot mobileszközével.

Hogyan frissíthetem az eTwist termosztátot?2022-04-26T09:29:46+01:00

Az alábbi lépésekkel ellenőrizheti a szoftverfrissítéseket:

  1. Nyissa meg a főmenüt.
    2. Válassza a Beállítások lehetőséget.
    3. Erősítse meg a választást.
    4. Válassza a Szoftverfrissítés keresése lehetőséget.
    5. Erősítse meg a választást.
    A kijelző a szoftver állapotát mutatja.

**Ha az eTwist termosztát Wi-Fi-hez, az internethez és a szerverhez csatlakozik, a szoftver automatikusan frissül.

Hol találom az eTwist kézikönyvét?2022-05-17T08:45:33+01:00

A következő dokumentumokban Remeha egy gyors útmutatót készített az eTwisthez. Ez sok olyan kérdésre ad választ, amelyekkel gyakran találkozhatsz. Mint például a beállítási eljárás, a vezérlőgomb, az óra programozása. (Dokumentum)

Az iSense termosztát vezeték nélkül is használható?2022-04-26T09:27:36+01:00

A vezetékes OpenTherm verzió mellett az iSense termosztát vezeték nélküli változatban is elérhető. Ez az iSense RF egy iBase RF adón keresztül csatlakozik, amelyet a központi fűtési kazánhoz kell csatlakoztatni.

Go to Top