Amikor bejelentkezett:
-
- Érintse meg a „Több” elemet az irányítópult képernyőjén
- Kattintson a “Fiók” gombra
- Kattintson a „Kijelentkezés” gombra. A következő képernyőn nyomja meg a „Tovább” gombot.
- A következő képernyőn érintse meg az „Elfelejtette a jelszavát?” gombot.
- Adja meg e-mail címét, és nyomja meg az „Ellenőrző kód küldése” gombot
- Ellenőrizze az e-mailben az ellenőrző kódot és írja be a Remeha Home alkalmazásba (Ellenőrizze a spam mappát is)
- Nyomja meg a „Kód ellenőrzése” gombot
- Adjon meg egy új jelszót és erősítse meg az új jelszót
- Nyomja meg a „Tovább” gombot. Jelszava megváltozott és most már bejelentkezhet az új jelszóval
Ha nincs bejelentkezve:
- Amikor megnyitja az alkalmazást, megjelenik egy képernyő, ahol kiválaszthatja, hogy használta-e korábban az eTwist alkalmazást.
- Válaszoljon erre a kérdésre „NEM”-el.
- A következő képernyőn görgessen lefelé.
- Ezután a folytatás helyett nyomja meg a „bejelentkezés” gombot.
- A következő képernyőn érintse meg az “Elfelejtette jelszavát?” gombot.
- Adja meg e-mail címét, és nyomja meg az „Ellenőrző kód küldése” gombot.
- Ellenőrizze az e-mailben az ellenőrző kódot és írja be a Remeha Home alkalmazásba
- Nyomja meg a „Kód ellenőrzése” gombot
- Adjon meg egy új jelszót, és erősítse meg az új jelszót
- Nyomja meg a „Tovább” gombot. Jelszava megváltozott, és most már bejelentkezhet az új jelszóval
A Remeha Home alkalmazás megragadt a sárga kezdőképernyőn?
Kövesse az alábbi lépéseket Androidon:
- Nyissa meg a beállítások menüt, és nyomja meg az Alkalmazások gombot.
- Válassza ki a Remeha Home alkalmazást.
- Ezután nyomja meg a Tárhely gombot.
- Itt választhatja az “Adatok törlését”, majd az “Összes adat törlése” parancsot.
- Térjen vissza a Remeha Home alkalmazáshoz, és folytathatja
Kövesse ezeket a lépéseket iOS rendszeren
- Nyissa meg a Beállításokat
- Válassza az Általános lehetőséget
- Válassza az iPhone Storage lehetőséget. Ezután lefelé görgetve megtekintheti a különböző alkalmazások áttekintését. Válassza a Remeha Home alkalmazást.
- Két különböző lehetőség közül választhat: Tisztítás és alkalmazás eltávolítása.
- Válassza a Clean Up (Tisztítás) lehetőséget
- Ezután válassza az „Alkalmazás eltávolítása” lehetőséget, és telepítse újra a Remeha Home alkalmazást az Apple Store-ból.