Számos oka lehet annak, hogy nem látja az energiafogyasztást a Remeha Home alkalmazásban. Az alábbiakban felsoroljuk a lehetséges okokat.
- Remeha Ace platform eszközök: Ha nem látja a korábbi fogyasztást a Remeha Home alkalmazásban, amely látható volt az Ön számára az eTwist alkalmazásban
- Ellenőrizze, hogy létrehozott-e egy fiókot a Remeha Home alkalmazásban ugyanazzal az e-mail címmel, amelyet az eTwist alkalmazásfiókhoz használt. Ha nem, hozzon létre egy új fiókot ugyanazzal az e-mail címmel, és meg kell jelennie a korábbi energiafogyasztásnak.
- Ha ugyanazt az e-mail címet használta fiók létrehozásához a Remeha Home alkalmazásban, és nem látja a múltbeli energiahasználatot, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a probléma kivizsgálása érdekében.
- Remeha készülékek/központi fűtési kazánok, amelyek nem az ACE platformon működnek (Opentherm készülékek) vagy más márkák/gyártók központi fűtési kazánjai (Opentherm készülékek)
- Láttad az energiafogyasztást az eTwist alkalmazásban a migrációhoz?
- Ha a válasz nem, az azt jelenti, hogy a KW beállításai nincsenek beállítva az eTwist alkalmazásban vagy az eTwistben. Ez a GYIK megmutatja, hogyan állíthatja be a KW beállításait az eTwist-en.
- Ha a válasz igen, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a probléma kivizsgálása érdekében.